Helpen bij verbeteren
Mijn eerste vraag zal zijn; waar kan ik jullie bij helpen?
Hoe kan ik helpen de organisatie zichzelf te verbeteren op het gebied van kostenverlaging, service aan de klant, de veiligheidsorganisatie en efficiënter werken? En een lean, safe and magic event voor de bezoeker neer te zetten?
Misschien hebben jullie specifiek ergens last van? Willen jullie kosten besparen? Blijft het verwacht aantal bezoeker uit? Is de sfeer van het evenement soms te gespannen? Krijgen jullie klachten? Worden er middelen of tijd verspild?
Door mijn brede ervaring bij grote evenementen en de veiligheidsorganisatie, als leidinggevende en als organisatieadviseur kan ik jullie helpen kosten te besparen. En doelgerichter te werken door slimmer te organiseren.
Ik help jullie voor langere tijd een structuur neer te zetten die leidt tot 20% besparing van kosten en waardoor zeker is dat het evenement goed gaat lopen, de veiligheidsorganisatie is gewaarborgd en de beleving van de bezoeker onvergetelijk is.
Dit doe ik door bijvoorbeeld te faciltiteren dat:
- visie, missie en kernwaarden helder zijn en gekoppeld aan de verwachtingen van de bezoekers;
- jullie de verwachtingen en wensen van de bezoekers in beeld hebben;
- medewerkers zich bewust zijn van hun eigen bijdrage in de beleving van de bezoeker;
- service medewerkers zijn getraind in zicht houden op de sfeer en bewegingen in het publiek en eventuele incidenten in de kiem te smoren;
- een inefficiënt proces of route in kaart worden gebracht;
- medewerkers wordt geleerd verspillingen te herkennen en verbeterpunten aan te dragen;
- processen handiger worden ingericht en gestandaardiseerd waardoor ze altijd hetzelfde worden uitgevoerd;
- medewerkers volledig zijn geïnstrueerd om hun werkzaamheden goed te kunnen doen en de bezoekers te informeren;